söndag 25 oktober 2009

Kaos och vaccination

Först ut är bilderna från förra inlägget som jag lyckades ta bort=)


Okej, först var det vaccination mot influensan. Vad jag blev sjuk av sprutan, det var inget roligt.
Ont i hela kroppen, yr och såååååååå trött. Två dagars biverkningar sen var det som vanligt igen men där gick mina fridagar och hur roligt var det!
Sen har vi satt igång med ett nytt kök. Lever nu med halv inredning och resten i kartonger men det blir bra när det är färdigt. Köket beställdes i fredags, ett vitt kök, fläktkåpa, induktionshäll m.m.
Stickorna och virknålen vilar inte, har en del saker på g, som är lagt åt sidan just nu.
Därför att Lena och jag fått i uppdrag att göra kjol i mormorsrutor till Josefine (konstnären med mormorsrutorna) som hon ska ha till invigningen av konstverket.
Ha en bra söndag
/Tina

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Stackars dig, jag har hört många som blivit sjuka av vaccineringen, hoppas du mår bättre nu..