onsdag 7 oktober 2009

Lite till

TACK för kommentarerna ang A kappa. Har inte varit här på ett tag, åkte på snuva mm. så här blev inget gjort.

Jag har fått mitt choklad och garnpaket mycket god shoklad den han inte fastna på bild det var ju mmmmmmmmmarabou och sen var där en härva fint 100% ullgarn och ett annat garn som var svagt lila och värmeljus som luktade så gott.
TACK Vicky för det fina paketet.

Jag har varit och handlat grejor till mitt paket som ska gå med posten imorgon.

Men en halsduk till ett Röglefan har det iallafall blivit.
Och en väska till Charlies mormor har det oxå blivit

Väskan är framme hos mottagare, fick precis telesamtal från Annika om hur glad hon var över väskan.

Tänk vilka människor det finns här i vår värld. Fick ett tackkort i förrgår av Tiina som jag stickade sjalen till.
Ikväll är det stickcafe, ja vad glad jag blir.
Ha en bra vardagskväll
/Tina

1 kommentar:

Bluewhiskey sa...

Det var så lite så, skönt att se att det kom fram som det skulle :)

Trevlig helg och framförallt: trevlig stickning öskar jag dig :)