tisdag 23 juni 2009

Nu har dottern gjort det igen

'skär lappar till lapptäcke och fixar med bilder som ska vara på täcket som lilla Felicia ska ha, det blir en riktig sommardröm om jag får säja det själv=D

Ja, ni ser ju rubiken. Hade virkat en jacka men var inte riktigt nöjd där saknades något men kom inte på just då vad det var. Jackan hängde på provdockan när dottern äntrar mitt syrum.
Va är det där, vem ska ha den mm. Svarade att det ska jag men ,där är alltid ett men när det är ngt till mej själv.
Dottern tar den på sej och dyker i mina lådor efter lite band och se vad det blev. Är hon inte fin och jag som inte var nöjd men det är jag ju nu.
Den här har A oxå fixat tygvalet och mamma hon syr, vad gör man inte för sina barn. Det är det bästa man har gjort här i livet eller?
Jaha nu blir det lite längre mellan inläggen. Ska nu göra färdigt täcket till Felicia och sen har jag lite semester och det ser ju bra ut på väderfronten, solen lyser och det är varmt.
Ha de gott där ute.
Kram/Tina

1 kommentar:

Nina sa...

Åh, var har du hittat mönstret till denna underbara jacka? Jag vill ju bara ha en sådan jag med... redan i går :)

Det där med döttrar som tar ens kläder känner jag igen.