lördag 13 juni 2009

Hänt sen sist

Här en bild på min senaste beställning. Täcke till en liten flicka som ska namngivas nästa helg. Levereras idag. Sen börjar jag på nästa täcke som oxå är till en flicka. Lite omväxling är ju aldrig fel, stickorna har fått vila lite.

Men det har blivit lite små projekt dotter ville ha hjärtan på sin cykelkorg och vad gör mamma så klart lite hjärtan.
Mina fjärilar sprider sig i bygden, jag beställde ett födelsedagskort och som betalning blev det lite fjärilar till hennes cykelkorg.



Tårtan hamnade på ett dop. Än en gång kom dottern med en önskan och vad gör man, ställer upp så klart.
Jag har fått mitt grisen i säcken paket det var en riktig skatt, garn och stickmarkörer TACK Soli för det fina paketet.
Jaha det var allt för den här gången. Nu får man väl njuta av solen för den har man ju inte sett på ett par dagar.
Ha dé bra
/Tina



2 kommentarer:

Carina sa...

Dom där fjärilarna blev jag blixtförälskad i. Hur gör man dom? Virkar troligen men hurdå?

Elzie sa...

Åh vilket fint täcke. Förstår om mottagaren är lycklig över det. Åtminstone de vuxna, hihi!
Jag är på jakt efter ett mönster till en poncho till barn. Har du sett något sånt nånstans?
Hoppas du får en riktigt trivsam midsommar.
Kram Elzie