måndag 19 januari 2009

Besöket i Malmö

Då var jag hemma igen efter dagen i Malmö.
Det blev inga garnaffärer idag men det tar jag nästa gång. Istället blev det lunch med god sallad, sen ett besök på Panduro. Där vädrade jag tyger m.m. En liten påse med hem hade jag iaf. Den innehöll lite tyger som ska bli lite figurer till barnbarnen.
Dekoration till deras rum mer avslöjar jag inte nu.

Byxorna jag sytt till T passade perfekt så nu får jag tillverka lite fler till honom.
Nu återgår jag till Idrottsgalan på tv och min stickning, tröja till V.

/Tina

1 kommentar:

Elzie sa...

Vilka snygga byxor du sytt. Och mössan du gör är väldigt fin. Du får lägga en tändsticksask jämte så ser man hur smått det är, hi, hi. De gör ju det på andra ställen när det gäller "storleken".
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie