söndag 9 november 2008

Paket, paket

Paket två dagar på rad, yipee. Först kom mitt te och garnpaket från Anki. Många olika smaker på te, detta skall bli spännande. Sen var det två nystan garn nu är jag ägare till ett opalnystan, har aldrig stickat i detta garn. Nu ska jag bara hitta något att göra av mina garner jag fick. Tack snälla Anki allt är till belåtenhet.
Jag har inte skickat iväg mitt paket ännu, har sökt länge innan jag hittade vad jag ville ha till den som ska ha mitt paket jag hoppas att denna kvinna blir glad. Det får vi väl se senare i veckan.



Dagen efter att teochgarnpaketet kommit var brevlådan sprängfylld igen nu var det ett paket från Rino det var min PIF-present.

En jättesnygg (mina färger) tröja i ett mjukt och behagligt tyg. Denna kommer att användas flitigt.

Ett choklad som nu ligger i kylskåpet för att avnjutas tillsammans med en kopp te eller kaffe.

Ett band i fina färger som jag tror mej veta vad jag ska ha det till men det avslöjar jag inte det får ni se sen. Ett så fint och rart brev fick jag oxå, TACK för allt som du skickat till mej.

Ha en skön kväll.

/Tina

Vet inte vad som hänt varför det är så långt ner till nästa inlägg som jag gjort. Har aldrig hänt tidigare. Hjälp vad ska jag göra för att rätta till det.

Jaha nu var det allt rätt igen, allt på sin plats som jag vill ha det.

Inga kommentarer: