fredag 15 augusti 2008

Hej alla

Jaha, nu är jag här igen. Tog lite semester från allt och även bloggen men jag har varit runt hos er andra och läst och hämtat ideer m.m. Men jag har inte lämnat några kommentarer.
Har gjort en del under tiden, provat på lite nya saker och funderat på vad jag ska hitta på härnäst.

Vändbara påsar att ha till olika saker, dessa ska barnbarnet ha leksaker i.
Min snödroppesjal är snart klar, det blir nog lite band istället för uddkanten, har inte riktigt bestämt mej ännu.
Barnbarnet fick tröja med BILAR på, villken lycka och till detta ett par byxor.
Han ska börja på dagis och där har man en docka som ska vara påklädd och "likna" honom. Mormor fick nu detta uppdrag att göra kläder till dockan. Givetvis så fick det bli tröja med bilar och blå byxor=) Är det inte likt=o
Har hittat nya tossor att göra, gjorde bara en för att se hur den blev när den var tovad, så nu får det bli en till. Så jag har ett helt par.
Ytterligare en leksak till, en sån mjuk och härlig hund.
Ja detta var allt för ikväll. Nu ska jag runt till er andra och kolla lite.
Ha en härlig helg/Tina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaks!

miaring sa...

Vilken snäll mormor ditt barnbarn har!

Maria sa...

Så kul att du är tillbaka igen du har varit saknad:) Kram