tisdag 1 september 2009

Sensommar

Nu känns det att det börjar gå mot höst! Men solen den skiner och varma dagar är det däremot är kvällen lite mörkare och kall.
Alla är tillbaka på jobbet och barnen är tillbaka på dagis mm.

Äldsta barnbarnet fick ju ha en egen dagispåse med sommarens bilder på och sitt namn på.


Som jag tidigare visat så blir det lite småpyssel här den riktiga inspirationen har inte kommit ännu.
Men här ett hjärta med namn på som kan hänga i vagnen eller på någon annan plats.
Dessa kommer att finnas på min hemsida för försäljning.
Hoppas att den snart är färdig svärsonen o dottern gör ett kanonjobb med min sida den blir så fin.

Stickcafét börjar ikväll yepii men kan jag vara med, nej jag ska jobba så nästa onsdag hoppas att jag kan gå. Väntar på ett nytt schema så jag vet inte ännu om jag är ledig den kvällen.
Ha en trevlig vardag!!
/Tina

2 kommentarer:

Nina sa...

Även småpyssel är pyssel :) Fint hjärta du gjort!

Beata sa...

Gillar hjärtat mycket!