onsdag 22 juli 2009

Nu é det som vanligt igen

Så var semestern slut , det har varit fyra sköna veckor! Det har bara blivit lite småpyssel


Här är broschen som jag gjorde till dottern lite pilligt men den blev uppskattad.
Ska leverera en väska till senare i veckan en sådan med bild på. Det har jag fått sålt ett par.
Och den stora nyheten får jag ju inte glömma jag o km ska bli farmor o farfar igen=D.
Förresten jag letar mönster på en rund kudde med "vågmönster" en sån som alla hade förr i sin soffa. Är det någon som vet var jag kan hitta det?
Ha det så bra där ute
/Tina


4 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Grattis till Farmor igen =)
Så söt broschen är, jättefin.
Ha de gott.
Eva.

Carina sa...

Du måste berätta vad det är för väska med bild på. Har jag missat något?

Har avverkat 3 av 5 veckor i morgon av min semester. Kan man blunda och låtsas att man har alla 5 kvar?

Nina sa...

Hm... hade ett sådant mönster men slängde bort det i flyttningen. Så synd!

Anonym sa...

Grattis till att du ska bli farmor igen:)

Så otroligt många fina saker du har gjort på sistone, hjärtanen är bara underbart vackra!!

Kramar