torsdag 22 maj 2008

Virkat

Ja, jag lever. Det har bara varit så mycket nu den sista tiden.
Virknålen den nästan glöder som jag virkar har så mycket jag vill göra.

Tiger han är nu påbörjad det är bara så roligt att se hur han växer fram.
Sen har jag hittat ett helt underbart mönster på virkade nallar som jag ska göra och min badmadam hon skall bara ha armar och en liten väska sen är hon redo för stranden.
Min tunika är också färdig så nu kan sommaren komma.

Ha det gott resten av veckan.
Kram/Tina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den där tunikan var fin, den tyckte jag om.

Själv virkar jag inget än, väntar på att min brutna arm ska gå till sig och bli riktigt frisk. Snart så...

Anonym sa...

Oj, vad söt! Jättefin! Härligt somrig!
/June på www.junebacken.se

Elzie sa...

Här är sommaren redan kommen. Vi har knappt fått nåt regn på hela maj och det märks i trädgården nu. Skulle inte skada om det kom lite regn på natten åtminstone *s*.
Vilken härlig tunika! Du är påhittig och duktig som få.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

miaring sa...

Tunikan är riktigt somrig!