onsdag 23 april 2008

Ivägskickad


Så var den färdig, klänningen till A som hon ska ha när hennes föräldrar gifter sig. Hoppas att de tycker om den. Det är allt lite nervöst innan jag har hört något om vad de tyckte, om A kan ha den...... Mönster : Allt om handarbete nr 4-08
Tyg: Inköpt på Stoff&Stil
Pärlor: Fanns i en liten låda
Allt var roligt tills jag kom till upplägget och skulle stryka, strykjärnet gör en fläck på framstycket=( grrrrrrrr
Det var bara till att sprätta och sprätta, klippa nytt framstycke och sy. Nu vågade jag inte använda mitt strykjärn men maken tyckte att jag skulle köpa ett nytt och så fick det bli.
Här kan ni se mitt nya strykjärn.
Så nu är klänningen nystruken och ivägskickad till E-tuna.

Ha en fortsatt bra vecka./Tina

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

så söt klänning, de blir en liten prinsessa mad den på.
Må så gott o trevlig helg.
Eva.

Elzie sa...

Vilken klänning till lilltjejen!! Blir dominte glada för den så vet jag inte. Och vilken otur du hade. Inte är det kul att börja om igen, men vad gör man? Vill ju inte skicka iväg saker med fläckar på. Hoppas du får en riktigt skön helg.
Kram Elzie