måndag 3 december 2007

Julmarknad


Då har jag varit på julmarknad i helgen, full storm och regn det är vinterväder det.
Det gick ganska så bra, det som blev kvar är inlämnat till en lokal affär



Har inhandlat min första lykta som nu är tänd varje kväll. Julen har börjat göra sig påmind, tomtarna, ljustakarna börjar invadera mitt hem, det är så mysigt att krypa upp i soffan till kväll och se alla ljusen levande som elektriska.

Efter en dag ute i blåst och regn avslutade jag och mannen den med lite godis.

Ha det bra
Kram Tina

4 kommentarer:

Skatan sa...

Hej! Tack för besöket : ) Det är alltid särskilt roligt med nya besökare som lämnar spår efter sig...
Det låter mysigt med julmarknad. Här i stan börjar den till helgen.

Ha en bra dag!

PS - tack för musiktipsen!

Stina sa...

Den där lyktan var inte dålig.:-) Kram

Svenska inredningsbloggar sa...

Hej, grattis, du blev en av vinnarna i tävlingen på bloggen Inredningsbloggar! Maila mig, Hem & Lycka på maria@hemochlycka.se så jag får din adress.

kram Mia

Anonym sa...

Det verkar vara ganska många som är på julmarknader och säljer... har börjat fundera på det jag med. Fast man måste nog förbereda sig redan nu inför nästa jul, misstänker jag.