onsdag 28 november 2007

Julmarknad





Hoppsan, detta glömde jag vid förra inlägget.Ska leverera en del saker till julmarknad nu på söndag. Det har blivit ett antal hjärtan både stora, små och på tråd. Lite vimplar i vitt och rött.

Så har jag gjort dessa presentpåsar med änglar, fler blir det ikväll och fortsättning följer imorgon. Där ska vita handtag på dem också

Det går så bra och sy när jag har en julcd som sällskap (Peter Jöbacks julcd)



Nu återgår jag till symaskinen.

Ha en skön kväll

Kram Tina

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Tack för ditt besök hos "mig", jätteroligt med nya besökare, och stort tack för dina snälla ord!
Javisst, här lånar vi ideér och inspiration av varann det är det som är meningen :) Jag skall nog göra fler ljus med foto på och kanske ha en stor tändsticksask också med fint papper + foto klistrat på, tror det blir ett fint "set" att ge bort.
Nu skall jag kolla igenom din blogg, ditt senaste inlägg med det jättesökta ängeln är så gullig!!! Jag kommer tillbaks!
Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

*Jättesöta ängeln skall det förstås vara ;)
Gör du påsarna med fotopapper från datorn som du stryker på eller hur gör man? Underbara är de i alla fall!